luni, 9 septembrie 2013

Felicitari

Imi este somn. Ochii sunt uscati si ustura, ploapele sunt grele si apasa din ce in ce mai tare pe pedala somnului lin. Mi-am gasit un locsor placut, ascuns de lumina unde pot visa oricat si m-am lasat dus de val acompaniat de o respiratie sacadata in apropierea capului meu. E fiica mea. Incerc sa dorm alaturi de ea pentru ca daca ratez momentul, raman cu doar 4 ore de somn si azi. 
Am petrecut impreuna doar trei zile si deja am invatat cand ii este foame si cand trebuie doar imbracata in atentie. Asadar, sunt un bulgare de fericire adormit, ce asculta bucuria unei noi vieti ce isi croieste drum prin greutatile varstei si simt cum mi se relaxeaza mainile, picioarele, functii creierului scad la nivel subprimar, insa nu imi pierd ranjetul tamp pe care l-am capatat la nasterea Mariei. Ascult respiratia linistita si adorm usurel  intr-o canapea de copii (are lungime maxima de 1 m!?). Cand abia adormi suna telefonul pe care il ai langa tine in caz ca ar avea CINEVA nevoie de CEVA si tu esti singurul om din lume care il poate oferii. Este un prieten ce vrea sa te FELICITE.  Da!! Pai meriti sa fi felicitat. Ai avut un travaliu de 10 ore, ai fofo facuta zob de nu poti sa stai pe scaun, iar de mancat, mananci ca la picnic (adica in picioare), iti curg tatele de zici ca esti melc si lasi dare pe unde te duci, ai hormoni in tine cat un borcan de steroizi, deci da domne meriti sa fi felicitat. Si asa in treacat:
"Sotia ce face ? E bine? DA! E, nu acum, mai peste o luna dupa ce te refaci poate dai o bere in cinstea ficei tale si sa iti traiasca!"

Senzational, dar cam asa decurg 90% din apelurile primite: te felicita pe tine ca tata pentru realizarea avuta, pentru ca asa cum am spus meriti , intreaba de starea de sanatate a sotiei si bebelusului si la final "SA ITI TRAIASCA!" Hai sa indraznim mai mult si sa ii dorim sa fie FERICITA...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu