miercuri, 17 mai 2017

Un botez altcumva ..

Botez
      Azi am fost la un botez. Culmea ca nici nu am ajuns la botez, pentru ca ne am luat cu activitatile de alta natura dar cu tot regretul si graba tot nu am resit sa impartasim bucuria increstinarii cu tanara fetita. Oricum am ajuns la biserica atunci cand toti ieseau. Parintii, bunicii si nasii si noi. Se intalneau generatiile, se deschideau drumuri, se consumau iubiri, se inchideau destine. Erau extremele vietii. Viata este iubita in totata forma ei : ca este cu pampers de nr 1 sau ca este un xl soptit cu jena la farmacie. Dar in fine, contemplam extremele si ma gandeam ca nu apartin niciuneia din generatii. 
      Ajungem la restaurant, ne cautam locul si ne asejam. Cand eram mic si ma luau ai mei la cumetrii exista o masa cu rude invarsta. Era masa aia de babe care priveau tinerii cum se distreaza  si carcotesc iar mosii beau o tuica si povestesc din tinerete. Ele cu rochii negre,permanent in par si pantofi cu toc mic iar ei la costul in 3 piese cu cravata. Masa aia din colt despre care nimeni nu vorbeste dar toti stiu ca este acolo. E !!! LA MASA AIA AM STAT. E prima oara din sirul ce va urma ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu