miercuri, 8 martie 2017

Femeia eternul mister


    Desi sunt casatorit de ceva vreme inca nu  pot ajunge al intelepciunea populara: Femeile sunt de neinteles, magice.Spiritele cu trup de femeie sunt altceva decat oameni.
    Deunazi am vorbit cu o prietena careia trebuia sa ii aduc unele acte . Ne tot sfatuim cum sa facem si in ce fel pentru ca aceste acte trebuiau duse la banca cu 2 zile in urma si ajungem la concluzia ca este bune sa trec eu pe la ea. La aceasta doamna, stiutoare in ale bancilor, ma lasa nevasta sa merg seara si singur, am mai fost doar cu telefon inainte . Asadar dau telefonul de rigoare sa o anunt ca voi ajunge si surpriza de proportii : MA DOARE CAPUL! TE ROG SA VI IN JUMATATE DE ORA!!! Totul se povesteste cu o voce stinsa, fara inflexiuni, ca si cum te ar durea dintii si nu poti deschide gura. Soc total! pai ce in jumatae de ora iti trece?ai pastila minune care in juma' de ora te face noua si frumaosa.  Defapt cred ca povestea contine aspecte clare de dedublare a personalitatii.
      In urma cu ceva timp, am plecat impreuna in concediu. Dimineata ne a turnat pe toti la un croisant si o cafea pe o terasa de la care se vedea muntele. Fica doamnei se juca pe langa noi, toata lumea povestea era intr-un cuvant voie buna. S a rasturnat un pahar si toata lumea a sarit sa stranga, doar personajul feminin avea un zambet lung pe fata si ii spune fetitei : "Nu este nimic draga mea." Comentariul celei mici  a fost: "Mami , dar ce s-a intamplat cu tine peste noapte pentru ca aseara erai nervoasa si acum zambesti desi am facut o gresala?"
S a facut un moment liniste, adultii au zambit, iar copii asteptau raspunsul. "Draga mea, aseara tatii mi-a dat ceva magic si acum sunt mai inteleapta. Ai sa vezi si tu este nevoie de magie ca lucrurile sa se intample, ca pasarile sa cante din nou.  "
Magia ce minunat mister!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu