vineri, 12 decembrie 2014

Limba Romana

"Limba romana este un organism viu, cu mecanisme de autoreglare" ce a reprezentat "subiectul" unor dezbateri academice. S-au scris si spus atatea despre geneza de nici nu mai stiu ce si cum, cum ca ar reprezenta bazinul lingvistic al zonei europene, cum ca ar fi formata din contopirea limbii latine cu cea daca. Adevarul este ca "Limba Romana" a fost creeata de o FEMEIE. Sa si explic (probabil ca deja cunosti dialogul):
-Ai ceva draga mea?
-Nu.
Peste 10 minute.
-Ai ceva draga mea ?
-NU am NIMIC, am spus!!!
Ca sa inteleg, daca nu ai nimic inseamna ca ai ceva!!!

"NU stiu NIMIC despre cheltuielile neprevazute, aparute asa dintr-odata",
"NU am fost NICIODATA in magazinul asta", desigur asta daca nu ai fost de mai multe ori 
si pot continua cu exemple de genul "NU vine NIMENI la noi".

Dar pe langa lipsa de logica au zapacit si simbolul masculinitatii, o pula-doua pule, genul feminin. De fapt, traind intr-o epoca profund patriarhala au ales modul cel mai simplu de demasculinizare si anume creind o denumire de gen feminin. In timp "savantii" cuprinsi de febra egalitatii intre sexe au asexuat total semnul masculinitatii si i-au oferit o forma de genul neutru, "un penis-doua penisuri". Dar si mai mult decat atat, atunci cand ceva este urat sau rau "e ca o pula", de parca bucuria colectiva, pula (atat pentru suportul de penis, adica barbatul, cat si gingasa primitoare) ar trebui ascunsa. De altfel, ca un heterosexual convins, nu pot aprecia frumusetea unei puli belite asa cum ma gudur cand vad un san dezgolit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu