marți, 9 aprilie 2013

SMS

    
       In sfarsit am inteles ce este acela un SMS. Pana azi nu am inteles pentru ce exista sms–ul.
     Sa ma explic:
     Daca vreau sa comunic ceva, cuiva, ii dau un telefon si ii spun ce am de spus. Cel mai mult imi place comunicarea fata in fata, iar telefonul isi are sens decat pentru mesaje scurte sau informari. Eu cand vorbesc o fac cu toata fiinta mea, cu mainile, cu ochiii, cu corpul. Daca vrei sa imi spui ceva astept sa te vad, sa iti vad trairile si astfel comunicarea dintre noi va fi completa. Mai gasesc telefonul util atunci cand iti este o rusine de mori si totusi trebuie sa ii spui …, oricum te fereste de scene d-alea penibile cu sau fara public. Partea proasta la telefon este ca te gaseste oriunde ai fi si nu poti spune ca nu ai vazut. Daca raspunzi si nu vorbesti cum o faci de obicei, ai gresit fatal: “De ce nu vorbesti cu mine?", "Imi ascuzi  ceva?” Si de aici s-a stricat dupa-amiaza, iar daca raspunsul nu e suficient de bun sa calmeze spiritele, gata nu mai primesti nimic deseara. Insa exista persoane ce dezvolta capacitati senzationale: soacra-mea a vorbit 6 ore la telefon. In timpul asta a mancat, a baut, a fost la W.C., dar cu telefonul lipit de cap. Si toate astea ca a doua zi sa se vada cu persoana de la capatul celalat al telefonului. Dar sa revin la sms. 
     Sms-ul  este chestia aia pe care de Craciun, toata lumea o trimite intregii agende telefonice, chiar daca sunt persoane cu care nu ai mai vorbit de 4 ani, copiata dintr-un mesaj de anul trecut sau de pe un site cu mesaje frumoase, dar scrise de altii. Cand il primesti te gandesti sa ii raspunzi ca asa e politicos, desi nu iti prea vine sa faci asta si uite asa cauti vorbe scrise de altii care sa oglindeasca ce gandesti tu decat sa dai un telefon sa ii spui omului ala ca te gandesti la el. E ca o relatie d-aia in care te simti jenat, dar din varii motive nu ii spui “nu mai vreu sa te vad”. De ce?  Pentru ca nu se face asa.
     Insa azi am primit cel mai frumos sms: ” Avem o fetita perfect sanatoasa!”. Nu as fi putut raspunde, dar micul mesaj l-am citit. Bucuria avea chipul meu, ma entuziasmasem total, am uitat ca sunt racit si am avut cea mai frumoasa prezentare. Sunt cel mai fericit om..!


2 comentarii:

  1. "[...]iar telefonul isi are sens decat pentru mesaje scurte sau informari."

    Cuvantul potrivit este "doar", nu "decat". "decat-ul" asta il folosesti dupa o negatie...

    RăspundețiȘtergere